Powered By Blogger

Populaire berichten

woensdag 22 oktober 2014

Test : Zuiverende clear-up strips van Nivea.

Test : Zuiverende clear-up strips van Nivea.


Heey. In dit blog test ik de neusstrips van Nivea.
Zijn ze makkelijk of moeilijk te gebruiken, betaalbaar of totaal onbetaalbaar ?
Hier lees je mijn mening over deze neusstrips.
Ik geef bij elk beoordelingspunt een cijfer van 0 tot 10








Merk :

"Nivea gebruikt op de natuur geïnspireerde ingrediënten, om effectieve producten te
ontwikkelen, welke de natuurlijke schoonheid van je huid te benadrukken - voor een
gezonde, stralende huid."
Zo luid de filosofie van de Nivea zuiverende clear-up strips.
Ik ben al jaren trouw gebruiker van Nivea, en vind het een prima merk zonder al te
veel ophits. Maar soms wordt je huid nogal vet van Nivea producten, ik moet als ik
een vette huid heb dus meestal iets anders gebruiken.
Ik geef het merk een : 8

Beloftes :

Nivea belooft de volgende dingen :
- "De strips worden geactiveerd bij contact met water, ze hechten zich aan de onzuiverheden
   die de poriën verstoppen en reinigen de huid diep."
   Hierin hebben ze gelijk, de strips werken alleen op een natte huid, en verwijderen de 
   onzuiverheden.
- "Door de speciale soepele textuur van de strips passen ze ook op oneffen gebieden op het 
    gezicht zoals op de neus."
    De strips zijn redelijk soepel maar het had beter gekund. Er zitten ook voor gescheurde 
    scheurtjes in die bij het aanbrengen vanzelf scheuren, handig maar soms sla je daardoor 
    delen van bijvoorbeeld je neus over.
- "De formule met heerlijke citroengeur geeft de huid een gevoel van frisheid en zuiverheid."
    Er is wel een lichte citroengeur aanwezig, maar ik rook het pas toen ik er met mijn neus opzat 
    (letterlijk). En nadat ik de strip eraf had gehaald, voelde ik alleen de pijn ( ligt misschien aan mij ).
    Ik geef de beloftes een : 6


  Gebruiksaanwijzing : 


De gebruiksaanwijzing staat duidelijk en netjes onderaan op de achterkant van het pakje.
Ze zijn goed te volgen en leggen je stap voor stap met illustraties en tekst uit wat er moet
gebeuren. Ook handig is dat er ook een gebruiksadvies op de achterkant van het pakje staat,
dat maakt alles nog net iets duidelijker.
Ik geef de gebruiksaanwijzing een : 10

Gebruiksvriendelijkheid :

Door de duidelijke gebruiksaanwijzing, en de soepelheid van de strip zelf, is de strip erg makkelijk
te gebruiken. Het aanbrengen is erg gemakkelijk en de strip hoeft maar 15 minuten op je huid te
zitten. Het afhalen van de strip is iets moeilijker, het is een moeilijk werkje door de voor gescheurde
scheurtjes die tegengas geven. Ik vond het vooral heel pijnlijk.
Ik geef de gebruiksvriendelijkheid een : 8

Resultaat :

De poriën zijn helemaal gereinigd en je huid voelt lekker glad aan. Achteraf was mijn huid iets wat
gevoelig, maar dat ligt aan je huidtype. De strips hebben het gewenste resultaat gegeven.
Ik geef het resultaat een : 9

Betaalbaarheid :

De strips vind ik best duur, ze zijn bij de onze lokale Kruidvat namelijk: 5,89.
Er zijn zeker goedkopere te vinden.
Ik geef de betaalbaarheid : 5

Algemene beoordeling :

Mijn algemene beoordeling is : 7, 66.
Ik vind deze strips prima, maar wel duur.
Ik ga de volgende keer opzoek naar een goedkoper merk.

Geen opmerkingen: